Batavia Casino heeft haar eerste TV commercial gelanceerd. In tegenstelling tot concurrenten zoals Betcity en de Toto maakt Batavia Casino geen gebruik van BN'ers.
In de twintig seconde durende commercial voor het nieuwe legale online casino komen allerlei situaties voor waar je online kan gokken.
Eerst zie je een man op zijn tablet live roulette spelen terwijl hij in zijn bed ligt. Wanneer de man wint komt er confetti uit zijn tablet, terwijl zijn vrouw nog aan het slapen is.
Ook zie je zijn vrouw daarna winnen terwijl ze op de Fire Joker speelt, terwijl ze een schaaltje chips vult in de keuken. Twee vrienden van het stel zitten op de bank, maar die zitten verbaasd te kijken dat ze juist niet winnen.
Daarna zie je nog een vrouw die in haar auto zit en op de Super Wild Megaways (een variant van de Simply Wild) speelt, en de confetti spuit uit haar mobieltje en vult de hele auto.
De laatste winnaar is iemand die zit te spelen op een openbaar toilet. De speler zelf kan je niet eens zien, maar opeens spuit de confetti alle kanten op.
De beelden worden vergezelt door een catchy melodietje waar over heen ‘ja ja Batavia' wordt gerapt. De payoff is “ja, ja, Batavia, het online casino van Nederland”.
De campagne werd gemaakt door Alfred, een gerenomeerd reclamebureau dat onder andere ook TV commercials maakte voor de Jumbo, Hema en de SNS bank. Pink Marketing is het media bureau van Batavia Casino.
Zoals gezegd zitten er dus geen BN'ers in de commercial van Batavia Casino, wat op zich verfrissend ten opzichte van de andere online gokbedrijven. In de commercial voor het online casino van de Toto spelen Hans Klok en Kim Feenstra de hoofdrol, terwijl Andy van der Meijde bij BetCity de ambassadeur is.